Andrea.

Thinking outside the box

30/1 - 09 Böffe, Oasis, Dans & FUS (Ful-utan-sol)

Kategori:

Tjo breé!

Onsdag

Aaah du ljuva onsdag, sov till tolv sen bar det av in till marieberg och shoppade presenter till tobbes far som fyllt. Skulle glida till hans jobb med dem men då passade den slugisen på att jobba hemma, så va det med det. Drog upp på stan och lunchade på böffe och mer han vi inte med för kl 15.OO gick Das Bussás till Stockholm och OASIS! Woho! Halv värd resa! Konserten var bra och bil resan är ju halva nöjet så de var kul! Alla var dock inte lika nöjda med konserten, men vad väntar man sig om man inte lyssnat på oasis förut? ;) hahaha jag tkt iaf att de var värt minst 4 av 5 toasters!
Kom hem mitt i natten och var så klart inte trött längre då, men somna går ju nästan alltid så dumle klubba i huvudet på mig och god natt!


Torsdag

Upp och hoppa och lunch på IKEA, mums med köttbullar! där har jag inte k'kat sen ja va liten pallt! så de var en nostalgi tripp även om jag inte är så jätte gammal precis. Leif va äntligen på jobbet så surprise på dig med paket till kaffet!
Sen bar det av till jobbet för båda två. Kom till hallsberg och dansstudion runt 14.50 och joinade in i vad som var kvar av personalmötet. Hade två barndans kurser, en liten latin, hoppade in på Kim & Elins latin på slutet och var sedan med på sista vuxen buggen också! Riktigt rolig dag. Han till och med träna en skvätt inför tävlingen på lördag också. Men när klockan slog 21.30 så orkade jag inte längre... det blev hem och äta och sen bums i sängen!


Fredag

Imorse fick jag sova ut, tack för den, men vissa fick pallra sig till jobbet.. dagen går fort.. de är ju FREDAG :D En annan är ledig.. tror jag :/ de är ju inga kurser på fredagar så jag hoppas inte att de var något jag missade nu.
Tog mig en feting frukost vid 13.oo tiden och nu sitter jag här med två lager Gul Utan Sol och äcklar! Vill att tiden ska gå och att jag kunde klona mig själv så att mitt andra jag kunde läsa ut den förbannade 600 sidorsboken på engelska som ska vara utläst för länge sedan och skriva en recension på den till på måndag, kan du snälla fixa en kloningsmaskin till mig???

PUSS

Kommentarer

  • Linnea säger:

    tack för hjälpen på latinen ((:

    2009-01-30 | 18:58:17
    Bloggadress: http://neakallgren.blogg.se/
  • Andrew the queen säger:

    ja varsegod, hoppas de hjälpte lite iaf :) ska ni tävla på Löradg (imorn)? :)

    2009-01-30 | 19:02:55
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Linnea säger:

    jadåå, de gjorde det allt :) nej det ska vi inte, vi har bara tränat tsm 5-6 ggr så känns inte som vi kan något! :) men ska ju bugga med tobbe :)så vi ses väl iaf imorn? :) puss!

    2009-01-30 | 20:01:12
    Bloggadress: http://neakallgren.blogg.se/
  • Petra säger:

    Heej!

    Tack för hjälpen på kursen (hobby buggen) igår!

    Ses på tävlingen imorn!



    Kram

    2009-01-30 | 22:02:30
    Bloggadress: http://p3tr4.blogg.se/
  • emmy säger:

    HALLOJ!



    jag har också panik med de där med boken!

    därför jag ringde dig för jag undra vad man skulle skriva om, för jag har inget papper :(

    + 300sidor kvar och läsa! duktiga vi är :D

    2009-01-31 | 13:11:32

Kommentera inlägget här: