Andrea.

Thinking outside the box

25/1 - 09 Här ska uppdateras!

Kategori:

Fredag

Drönade som sagt hemma hela eftermiddagen och gjorde naada! Slösade bort 4 timmar framför datonr och NJÖT av det! Sen kom min karl och hämtade upp mig. Åt middag i stan och åkte efter det hem till Anna & Simon. Väl där speckade vi sista halvan av Let`s dance och skrockade förnöjt när BlondinBella for ut, HA-HA! Jag kanske bara är avundsjuk på att hon tjänar multum på att skriva dagbok som alla vi andra också gör men den stackars flickan går inte att ta på allvar någonstans! Sorry! Efter det gick vi hem till Angelica & Marcus där det vankades Buzz turnering. Guud va roligt, har aldrig testat förut men de är ju ap kul! Måste göras om. Och eftar att ha kört en sisådär 5 omgångar då drar nya tävlingar igång fast med singstar! Också otroligt roligt. Har bara kört det en gång och det var med Jin på torget på Rix FM festivalen för ca 4 år sedan. Att vi kvinnor ägde sönder snubbarna var det ingen tvekan om. Men måste ge grabbarna plus.. de var faktiskt ruskigt duktiga :D Så vi alla sjöng och var glada och mitt i allt så slår det oss att tjosan klockan var vist 4, kanske dags att dra sig hemmåt.. så hem i full karula och säääängen!


Lördag

Lördags morgonen vart tyvärr halv tidig. Hade stallt klocka för att vi trodde de skulle bli tidig träning, men icke så sov en stund till. Lunchade hemma med mor, far & syster sen in till stan och flick flacka. Shit!! Jag hade nog min semsta dag någonsin. Höll på att spy hela tiden (jätte hemsk känsla) och det gick verkligen sämst! Började grina(?) what`s that about? jag är mycket känsligare än somliga tror. Jag är tuff när det kommer till smällar men skör när det kommer till ord. Och det som tär på mig mest är ironi...
Jaja, lyckades iaf få till intamet med kuperad bakåt volt någorlunda så det kändes ju bra iaf. Hem till mig efter det och åt efterrätt med familia, gjorde oss lite piffiga sen kom sara. Vi tre tog bilen och hämtade upp allas våran älskade Jåcke & kalle och drog vidare till stefanos lya. Där vankades förfest. Drgo ner till bowlingen och vårat lag han spela säkert en 5 set :D skit kul, var så länge sen man bowla. Drog oss tillbaka till stefan där vi snackade, skrattade, drack och dansade natten lång. Jätte mysig kväll, måste göras om! Runt 3 hade jag, tobbe & sara lyckats ta oss hem till mig iaf och slägt oss i sängarna.. sen kunde man så klart inte somna förens runt 6 (?) men så kan de va..


Söndag

Söndag och ännu en helg morgon med väckarklocka... Var tvugna att ta oss till stan för älsk skulle köpa motorcykel :D skit snygg! Sen vart det lunch ute hos svärmor och nu sitter jag hemma i soffan i världens mest tomma hus. Tobbe jobbar & jag ska snart bort och iväg till studion jag med. Måste käka något mer innan jag drar tror jag..
HAr kommit på att jag ofta avslutar mina inlägg med att jag ska fixa mat, ska äta upp något jag redan startat på eller iaf nämner vad jag käkat, jag älskar mat!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: