Andrea.

Thinking outside the box

23/1 - 09 Man tror man känner någon..

Kategori:

 jag vet mer än du tror!

ne jag var tvungen att ta bort de där, förhoppningsvis va de inte nån som han läsa, haha ja är så töntig..!!! men på någe vis blir de bättre när man fått skriva av sig lite.. de får bara inte misstolkas..

HAde en underbar kväll igår.. :) natt och morgon men lagom innan ja fick skjuss till skolan rasade allt.. jaja.. ska inte tolka in för mkt i det.. satte en lapp på tobbes kylskåp med min jätte fina magnet som jag gjorde igår.. hoppas han ser den snart :) <3

Jahap, de där behövdes.. ikväll åker Johan till österrike, anton & johan till stockholm & oskar skulle på klass fest, jag då? vad ska en annan hitta på? hmm, de blir nog en lugn kväll..

Kommentarer

  • Johanna Nordin säger:

    du vet , jag finns :) vi skulle ju rida ? ;) vi borde ta en kväll du&jag någon gång tycker jag ? <3

    2009-01-23 | 19:56:33
    Bloggadress: http://ohyeahjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: