Andrea.

Thinking outside the box

22/1 - 09 Kärleksdagen

Kategori:

Torsdag

Ohoj, idag var det lite sovmorgon och fix med frillan. Försökte mig på lite lockar men med min kallufs vart de inte speciellt snyggt men what ever de är ju bara skolan. Hur som haver så var det Kärleksdag idag. Föreläsning i aulan om kärlek, onani & sex.. ganska roligt faktiskt. Två timmar kanske var lite väl långt, men hon var rätt soft. Sen fick vi göra pins och magneter i bibbla, gjorde jääääätte fina till jansson & ealberg ;D Och Jin fick till en skit snygg med en bild på oss från tyskland :D <3 Efter det mumsade vi pannkakor och då kommer det fram att johan inte tycker om pannkakor :O jaja så kan de va. Åter mot en föreläsning, fast om stress! Kändes liite skumt att avsluta dagen med att snacka om jobbiga saker. Ibland undrar jag om folk som snackar om stress vill få en stressad. "Ja och dessa symtomer har man om man är stressad, bla blaa.. och man kan känna igen sig..bla bla..!"  Visst känner jag mig stressad lite för ofta men man försöker ju komma över det. Men när dem lägger upp det mitt framför ögonen på en stor powerpoint så börjar man ju känna efter. Klart man blir stressad av de där skiten. Men fick med mig någon slags avslappnings övning. Har inte läst igenom än men ska nog testa ikväll och se om de kan hjälpa mig med mina ömnproblems :P

Jaja ikväll blir det nog ingen träning, är inte helt å humör, och har inte riktigt tillräckligt med energi. Så de får nog bli en mys kväll. Tyvärr har man en fet hög med läxor till emörra.. USCH!!!! kanske skippar dem?! :P

Nu ska jag moffa i mig den sista kladdkake biten, lr kanske dela på den i två?.. neee! :)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: