Andrea.

Thinking outside the box

19/1 - 09 Feber & jazz aggro!

Kategori:

Good morning every body!

Asso piss pest och risgrynsgröt på den här morgonen. Vaknade av väckarklockan och kunde knappt ställa mig upp. Tog tempen och hade smittats av min systers gudomliga feber. As-kalas, verkligen lägligt måste jag säja.. NOT! orka vara sjuuuk, NEJ! ååh ja blir så sur.. fast nu har jag sovit ett par timmar till och mår iaf lite bättre. Imorn ska jag vara kry igen för då ska ja dansa en massa, Jazz med niklas. Och det här bara måste jag ta upp för jag blir så upprörd. Jag & tobbe har velat tagit jazz lektioner för niklas i över ett år, men vissa vill att allt ska gå genom den så vi har inte fått göra nånting själva. Nu lyckades vi få till det så att imorgon skulle vi få ha klass med honom mellan 16-17:30.. då drar människan upp en fet lapp på dansstudion och skriver "Passa på å boka nu när niklas kommer hit" de är vi som fixat de och allt så drar hon repliken nu får ni skynda er att boka tid med honom så ingen hinner före till tobbe när han kom upp igår. Asso igår var det inte mkt jag var nöjd med asso. Latinen var jätte rolig mer säger jag inte. Jag blir bara så suuuuur på allt. jaja inte bästa stället att av reagera sig på här inte.

PUSS & krya på min syster som nyligen däckade i soffan
hon är så snygg!
    



13:27
jaha här sitter en annan och ska just kolla på pocahontas med sis! hur lågt kan man sjunka? jaja, ska försöka rota igenom kylskåpet efter ägg för här vankas kladd-kaks-smet fy faan va gott! moffa-power som sagt!!!! åh lyssna på den här då, det snöar! =O what´s that about? jaja de är ju visserligen januari så de kanske inte är något konstigt med det iof.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: