Andrea.

Thinking outside the box

17/1 - 09 Cigarrer & skridskor

Kategori:

Hej hej

Gårdagen vart ganska mysig faktiskt. Kilade hem till johan som planerat och lirade GH
(eller lirade och lirade, testade för första gången i mitt liv och det gick väl inge vidare haha)
Men de var kul, Ahlberg, jansson, nyqvist, lundberg & lilla jag.. roligt med kill-kväll faktsikt.. är så kul at höra deras snack :)

Imorse hade man stallt klockan för trodde det skulle tränas, men icke sa nicke, tur att man är flexibel, lr?
Men de var ganska skönt att hinna grejja lite innan lunchdax, inte för att ja ätit lunch än men iaf. Så nu håller jag på att packa för här ska åkas skridskor :D Tjoho! Tror det blir vid min lilla stuga, liten sjö men de känns ju bra, då är det garanterat is iaf :D Så ska pallra mig till affären snart och köpa korv och en-gångs-grill. Och kanske ta reda på om mina gammla grillor passar. Taggad till tusen!

Ska försöka få till lite bilder också tror jag :)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: