Andrea.

Thinking outside the box

15/1 - 09 "Julgransgodis & prao panik"

Kategori:

Hola Senioritas..

Idag var det en tidig morgon, som jag kallar det när man börjar vid 7.50, skola, bla blaah tråk. Slutade iaf tidigt så de var de ljusaste som sken upp den här dagen, so far!!

Nu har jag tryckt i mig en sisådär 27 jul-grans-godisar, moffa-power!
Väntar på samtal och ska träffa tobbe snart. Nästa vecka har jag dessutom fixat privatlektion i jazz med niklas, Tjoho! Längtar så..

Åh vecka 5 är det prao och jag har zero plats att vara på, så ska de ha med kultur och göra också, tack för den rektorn! Känns mest som dem bara vill bli av med oss en vecka.. de kanske är det som lärarna kallar sportlov?!

Kanske bio ikväll?

You try to shut me up when
you know you should wish me luck
And you could beat me up
I´m heading for the top



trixie
Min goding

Kommentarer

  • Petra säger:

    Vad söt! Är det din hund??

    2009-01-15 | 17:25:23
  • Andrea säger:

    Morfars, men tar hand om henne ganska ofta :)

    2009-01-16 | 13:32:48
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: