Andrea.

Thinking outside the box

12/1 - 09 "Gås, Carl-Jan & Modell karriär"

Kategori:

Hej hej du underbara måndag..

Måndag

Vaknade och ville verkligen inte rulla ur den varma sängen men skolan kalla så de vara bara jalla jalla! Soft dag, bara gliiid.. mys och skratt på det, skolan är rätt bra. Gymmade till och med en sväng efteråt. Duktiga jag!  Kom hem och slog in paket, jo jo.. det är mänligen min mors födelsedag idag så vi ska hem till morfar ikväll och äta middag. Han är en riktig mäster kock min morfar, ikväll bjuds det på anka eller om det var gås.. madre mindes inte så de blir en god suprise hur som helst. Och säkert nån mumsig efterrätt på det. En riktig chokladbomb, en sån som man går upp en halvt kilo av bara genom att titta på den. Men skit samma!!!!!

Kärlek/Dans

I fredags var vi som sagt jäääätte duktiga och bjöd hem mammorna på mat och mums. Såg let´s dance och sånt där som man gör en lugn fredags kväll. Och jösses let´s dance.. hahaha de är ju så sjuk roligt och samtidigt irriterande. Vet inte om jag borde skriva ut det men de kunde faktiskt vart jag och tobbe som dansade runt där med Carl-Jan & Kitty.. de ringde upp vår danslärare och ville ha våra nummer men hon ville inte ge ut dem utan att fråga oss först (???????) så skulle de ringa upp när hon hört med oss, vilket de så klart inte gjorde.. de är ju inte deras prob att hålla på och ringa och tjata efter folk så bye bye till den chansen, för den här gången iaf! Man kan ju hoppas på nästa omgång. :)

Helgen

I fredags var de som sagt hemma kväll men i lördags var det andra bullar. Upp och hoppa lunch hemma, iväg till Gustafsvik för att träna bakåt volt ut i vattnet. Lättare sagt än gjort. Tobbe drog ett par stycken men jag vågade verkligen inte. Som tur är har jag ingen sån där jobbig "åh nej vf gjorde jag de bara inte" - känsla utan jag vågade inte, fine! De känns lättare på marken faktiskt förnjag är nog lite rädd för vatten ?
JAja, drog hem och åt middag och moffade kladdis, piffade och drog vidare til örebro. Där hämtade vi upp Madde & Tommy och det bar vidare hem till emma. En jätte trevlig kväll med gott om skratt. Godingar!

Och i söndags vart det en softar dag. Åkte fram och till baka, kors och tvärs till marieberg och från stan, (inte så soft kanske, nästan stressigt :S) men men så är det.. hittade presenter till mamsen iaf.

Nu sitter jag bara och väntar på att föräldrarna ska komma hem så vi kan bege oss till morfar :)

Och så hittade jag en fiiin bild som Lydia lagt ut, redan i unga år startade vi våra modell karriärer! Gick modevisning på marieberg hahaha awesome!
enjoy!!


Sara Lydia Johanna Moi

PUSS

Kommentarer

  • Emma säger:

    Haha, joo men ja fick inte för Brittan..nåt himla snack kopieringsförbud typ..:)

    Mätt o belåten nu?

    2009-01-12 | 19:01:13
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här: