Andrea.

Thinking outside the box

stabilt livsval!

Kategori:

jaha, då fick jag just veta att helgens gig är avbokat! Tydligen hade det inget dansgolv (?) på slottet så inga pengar till mig inte! och ingen dans för den delen heller! fan va suuur jag blir.. hade verkligen sett fram emot hela grejjen, tränat wienervals som jag inte ens kunde innan.. JÄKLA SKIT! men va fan inge dans golv? va är de för skit snack, hur stort är inte slottet? äsch.. de ryktades om att Elisabeth kunde if så har väl helt enkelt blivit dissad bara antar jag där fick jag för att jag skröt lite om min livsstil och val av yrke!.. men stark kvinna som jag är tar jag det med en klackspark och njuter av en fri helg!

Tack för mig, hej!

Kommentarer

  • maddo säger:

    ;) jaa såklart jag kan lägga ut det, fixar det senare ikväll! först ska jag avreagera mig på stan med lite alkolhol i mig. ÄR SÅ ARG, tell u som other day pusshej

    2009-02-24 | 19:25:31
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Tina säger:

    Tjaoo! Ska ni med till Götet i helgen? Kram

    2009-02-27 | 11:20:55
    Bloggadress: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här: