Andrea.

Thinking outside the box

God lunch allesammans

Kategori:

Det var länge sedan nu men vem har tid att sitta viddatorn under julhelgen? inte jag! Har firat jul med familjen, festat jul med vänner och myst jul med min kära. Och på torsdag väntar Sälen på oss! ska bli sjukt roligt och lite ballt att fira nyårsafton som man ska, i skid backen. Pratade med Anna igår på telefon så nu har vi bestämt nyårs supé, mums och kalas.

Har just tryckt i mig lite lasagne och väntar på att min syster ska komma. Vi ska ta oss hem till hennes kompis Jessica och bli plåtade, får se om det blir några bra bilder. Men jessica är duktig hon har bland annat tagit dem hä korten på min syster;




Väldigt blandad stil så vi får se vad det blir :)

Senare bär det av hem till Erika som ska fixa linneas naglar, jag hakar på som skvaller-sällskap!

Pusspuss och Gott nytt år <3

Kommentarer

  • Elina säger:

    hej, jag beundrar dig verkligen som dansare. du är så himla duktig. vart är det ni fixar naglarna? :)

    2010-02-12 | 18:17:04
  • Andrea säger:

    Sv: Tack så otroligt mkt :)

    det är min dans lärare erika som bygger dem på mig :)

    2010-02-12 | 20:02:44
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: