Andrea.

Thinking outside the box

Hemma från ...

Kategori:

Hemma från skolan nu.. lunchade med Johanna och skrev på mitt muntliga föredrag, blir nog helt okej, inte särskilt långt men fröken får vad jag ger så är det.

Missade engelskan.. (Sssh! det vet inte mamma!) Var tvungen att hinna till skolsyster för att kolla upp mitt öra som känns jävligt illa. Och hur trött blir man inte på dem där så kallade "skolsköterskorna"? Har haft låck för örat och ont i snart 2 veckor så frågar hon om jag använt nässpray? Ja klart jag har när jag snorat hur länge som helst. Hon kollar örat och ser att det är rött & irriterat på trum hinnan men icke ge mig en remiss eller pencelin eller nåt, nej nej hennes råd var "Fortsätt med nässpray så får vi se efter lovet", thank you very El Mucho!

Ska dra igång med mitt smörjande nu, har käns mig som ett svävande stink moln idag.. brun utan solen stank lång väg. Det är lite jobbigt att inte alla runt om vet varför jag glider runt och luktar äckel! Skulle vilja ha en tröja där de står

"Jag stinker BUS
för jag ska tävla
i helgen, det är
inte för att jag
gillar gultonen
eller lukten,
JAG MÅSTE!"

Så hej för stunden nu väntar handskar och MTV PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: