Andrea.

Thinking outside the box

20/4 Måndag kväll

Kategori:

och jag har hunnit med en hel del idag, och inget alls på samma gång. Degade så klart för det mesta och hosta och hade mig men pappa lyckades få en tid hos läkaren idag så jag skulle få testa & se om jag hade lunginflamation (det hade jag inte som tur är) men där emot så var doktorn den mest otrevliga doktor jag någonsin mött. Här listas hans dåliga sidor:

  • Surt ansiktsuttryck
  • Dåligt handslag
  • Lyssnade inte på något jag sa
  • Drygade mot pappa
  • Vägrade diskutera med oss om någonting

Och som en extra liten kommentar för att göra hela besöket ännu mer katastrofalt säjer gubb fan efter att jag förklarat att jag är sjuk ca 1 vecka i månaden sen fyra år tillbaka så säjer han "Ja, OTUR! Jag tänker inte ta den här diskussionen" Får man säja så? Handlar det om tur??? Så alla andra som är friska dem hade helt enkelt tur när dem lottade vilka som skulle ha bra immunförsvar & vilka som skulle drabbas av skit?! Herre jösses, han måste verkligen ha hatat sitt jobb! Stackarn!

Nu ska jag äta kvällsmat, borsta & sova
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: