Andrea.

Thinking outside the box

20 frågor

Kategori:


1. Värsta känslan?
Att förlora någon jag älskar


2. Bästa känslan?
När allt är på topp & man har flyt!

3. Din första tanke när du vaknar?
Dumma ringsignal, dags att byta ut Mr.Cool låten

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
En som redan fanns på telefonen, nån slags disco pump ;)

5. Har du någonsin varit kär?
Ja! Är kär!


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Marilyn Monroe, Keramik sol, spegel och en julstrumpa


7. Vad har du under sängen? 
Sommar skor, nya skor, tofflor och salta pinnar


8. Ser på?
Serier, filmer & Bio

9. Lyssnar på? 
Allt utom meningslös skrik rock!

10. Skriv nått smart!

Det blir vad man gör det till!


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Mormor,

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
Träligt :/ Krya på dig <3

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Rik, lycklig(are) & smart-besluts-tagare

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Glad, knäpp & nyfiken


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Här klämmer jag in två st: När vi tog VM guld sommaren -08
När Tobbe & Jag blev tillsammans

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Gymnastik


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Lilltån

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Kunna stoppa tiden, osynlighet & läsa folks tankar (inte alltid utan när jag känner för det)


19. Vad är du beroende av?
Kärlek, choklad & Oboy

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min syster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: