Andrea.

Thinking outside the box

30/12 - 08 Lever folk på andras bekostnad?

Kategori:

Idag var en sån där tänkar dag. pratade ut lite grann med madde och har grubblat vidare sen dess. Man hittar nya grejer hela tiden! jag hata verkligen alla internet sidorna samtidigt som jag inte kan låta bli att vara medlem både här och där. Men just idag så slog det till.. lever vissa människor bara för att reta upp andra? jag tror det.. för hur egenkära vissa än är så måste de drivas av någon slags hat-bensin, ett slags ämne som endast kan uppstå när de lyckas såra folk. Och till alla er som äääälskar kännslan avundsjuka hos andra säger jag bara döööh! för att vara avundsjuk är det VÄRSTA jag vet och ingen förtjänar det! Var mot andra som du vill att de ska vara mot dej, for the love of god!!!! Ett nytt år står för dörren så imorn tänker jag bara okusera på allting bra och satsa för att 2009 blir ännu bättre.

När året 2006 tog slut så var jag verkligen på toppen av lyckligheten, de var mitt bästa år någonsin, men sen kom 2007 och på något sett vart det Ännu bättre! Hur jag nu lyckats vet jag inte men 2008 kommer bli svår slaget för det har hänt så mkt underbart, de bara spritter i mig när jag tänker på allt bra :) Så nu får jag kämpa för 2009, fast det kommer inte att bli svårt. Blir detta nya år hälften så bra som 2008 så kommer jag antagligen skratta & le mig själv till ett par år längre liv.

Men som sagt imorn ska jag ta upp lite skit sen svälja ner det med skumpa för här ska festas!

PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    lustigt att just du skriver ett inlägg som det här...

    2008-12-30 | 23:37:48
  • Anonym säger:

    patetiskt inlägg ! / / Robban

    2008-12-30 | 23:56:23
  • Anonym säger:

    Lev LIVET fullt ut och ödsla inte energi på andra..

    2008-12-31 | 00:35:36
  • maddo säger:

    oså va det dom här jävla anonyma kommentarerna!

    egenkär? det är väl det minsta man kan säga..

    Bästa inlägget! Puuusss sötnos

    2008-12-31 | 11:14:00
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • ewelina säger:

    bra inlägg :)

    2009-01-03 | 17:08:14
    Bloggadress: http://skrivdags.blogg.se/
  • emma säger:

    saknar dig gumman!<3

    2009-01-07 | 00:56:24
    Bloggadress: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: