Andrea.

Thinking outside the box

30/12 - 08 " Klipp & serpentin sökande"

Kategori:

God efter middag..

Imorse gick jag upp rekord tidigt under lovet. kl 7.30 ringde min Mr.Cool signal till väckning och de var bara å stiga upp. SNabb duch och stress frukost för den snabba duchen blev inte så snabb som jag tänkt mig. Så tog jag mig till stan med train och kom faktiskt i tid till Madde på Zodiak. Vart jätte nöjd med håret denna gången också. Man känner sig alltid så fräch efter ett frissa besök och så luktar håret så där lyxigt gott haha.
Försökte sen få tag på lite pynt till festen imorn. Hittade inga svart vita serpentiner tyvärr så de vart ballonger, (?) men fick samtal om att tobbe fått tag på några bollar (?) så de blir säkert bra haha Ska bli riktigt roligt men är endå nervös ör att de ska balla ur.. hmm..

Åt lunch med pappsen nyss, men jösses vilken slarvig personal. Först fick vi vänta i en kvart till de ens fattade att de stod massor med folk i kassan och ville köpa dagens. Sen var massor med saker slut. Hur tänker dem när de driver lunch restaurang och maten är slut redan vid 12? jaja, deras problem, inte mitt.

Nu sitter jag och försöker bestämma vilken bål vi ska ha imorn, spännande :)

Glöm inte att det är Black & White som gäller kära gäster!

PUSS

Måste bara lägga till den här youtube länken. De här har vart min absoluta favorit låt hur länge som helst nu, iaf 2 år. Den påminner mig om allt som är bra i mitt liv och den passar ju bra eftersom att de gått 52 veckor till i livet sen sist. Tiden går fort och det här är ett citat från en mycket vis dam vid namn Kerstin jag känner;

Livet är en lång väg med mängder av tecken. Så när du åker runt så ska du inte komplicera allt. Fly från hat, misslyckanden och avundsjuka. Begrav inte dina tankar, gör din vision till din verklighet. Vakna upp och lev!


http://www.youtube.com/watch?v=U9tzEF4lNqw

Älskar dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: