Andrea.

Thinking outside the box

28/12 - 08 "Ful söndag & biljard?"

Kategori:

god eftermiddag..

Vaknade vid 11:04 av att NÅN snor hela täcket! hmpf! frukost och så var man själv igen. Har faktiskt bara segat hittills.. kanske ska till Roffe i kväll och spela lite biljard och glida :) måste hitta en bra i-efterhands-julklapp till honom, förslag?

Min jul har varit underbar, mysigt och traditionellt, men på något vis känns det som att jag har missat självaste julafton. Jag hade alrig den där maximala julaftons kännslan :/ men jag klagar absolut inte för mysigt har det vart. Och jäääätte mkt fina julklappar har jag fått :D men jag kan också ha blivit den regerande mästaern i tävlingen om vem som fått den sämsta julklappen någonsin!!!! Jösses, ibland undrar man hur folk tänker? "skulle du vilja ha den där själv? Tkr du den är fin? Hatar du mig i smyg?" är nååågra frågor jag skulle vilja ställa men istället fejk log jag och bockade och tackade! My my...

I Fredags var det Klaras med Tobbe & Kalle som gällde :D Hade grymt kul, iaf när vi väl kommit ut. För festen kunde blivit en mardröm och var nog inte riktigt min grej, vi pöös! OCh eftersom man har flyt lyckades jag komma in :) Fast helt ärligt mår jag lite dåligt.. jaja.. de går väl över.. men ibland undrar jag om det är mitt samvete som är för stort eller om alla andras är för litet? jaja..



Nu taggar jag för nyår. Ska ha stor fest hemma hos Tobbe och det är massor att planera. Längtar jätte mkt efter att få ha alla bästa under samma tak för en hel underbar kväll. Och de bästa är att de kommer finnas biffar där så oinbjudna puckon kan glömma att de kommer in hahaha :) Suck on that!!!!

Nu ska jag piffa iordning mig för jag känner mig så otroligt ful just nu! ska köpa frimärken och fixa en present

PUSS

Kommentarer

  • Stefan säger:

    vad bra att det kommer finnas biffar, jag är nog hungrig efter några dagar med blåbärs pure och rostade mackor ;P

    2008-12-28 | 18:17:28
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hallooo , taggga! :D

    (jag vet att din blogg är lite cp, men jag hann ju inte klart med den, vi får snacka om det ;)

    2008-12-28 | 18:38:45
  • inbjuden brud säger:

    haha blir det inbjudningskort då eller? :D

    2008-12-29 | 17:53:07
  • Andrea säger:

    tyvärr inga ätbara biffar, eller vem vet ? ;)





    hahah japp! V.I.P lista!!!

    2008-12-29 | 19:11:29
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: