Andrea.

Thinking outside the box

23/12 - 08 "Fotografering & Julmys"

Kategori:

Hallooo

Imorse ringde väckarklockan vid 7.45 och det var bara att hoppa upp. In i badrummet för att försöka göra sig liiiite snygg. Gick och la mig i skaplig tid men fastnade vi datorn och allvarliga konversationer så släckte inte lyset förens vid 00.34 :/ ganska osmart, så jag såg hel trött ut när jag satt på tåget på väg in till stan. Tobbe mötte upp på södra sen rullade vi vidare till Janne Björks office. Där väntade Lacha & han, alltid lika glada. De var bara på med mixing kläderna som gällde och smacka på med lite poser haha.. roligt va de. Tyvärr hade han inte så mkt tjej kläder uppsytt så jag måttade mest och såg på när tobbe vart plåtad. Jätte roligt, så nu har jag tid att lära mig posa tills i Januari när det är dags igen :D

Efter det vart de en tur på stan och lunch på Jensens Böfhaus (äälskar deras mat, äter där minst 6 gånger i månaden). Sedan vidare ut till marieberg och shoppade tallrikar till hans kök, TUNGT! men stark som jag är klarade jag biffen. Det bar sen vidare till gamla hederliga hallsberg för en fika på God Smak, ett annat favorit ställe. Deras lussebullar är jätte goda. Sen kom jag hem för ca 20 minuter sedan, ska slå in den sista julklappen och rimma lite om jag orkar..

Sitter och sjunger duett med Beyonce, de låter verkligen aaas bra!
http://www.youtube.com/watch?v=wRNZbDqZ0bw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: