Andrea.

Thinking outside the box

Jo, en annan är vaken.

Kategori: Thinking outside the box

Här ligger man och snoozar i godan ro, det är måndags morgon & jag bara väntar på att klockan ska ringa. Tobias är redan uppe & donar så jag rullar runt för att slänga ett öga på mobilen. Precis i samma ögonblick ringer väckarklockan. 07.35. Jag tar ett andetag.. eller nehe det gör jag visst inte för jag kan fan inte andas med näsan. Knappt munnen heller.. är helt igen stängd. F*uck! Jag som verkligen bestämde mig igår kväll för att idag skulle bli en dansdag. Men icke! 

Har bestämt mig för att stanna uppe.. eller ja hålla mig vaken men ligga ner i sängen. Bäst att hålla timmarna rätt & vända tillaka dygnet. Igår sov jag hela eftermiddagen & ändå somnade jag på kvällen? Vilken surprise! Då kanske man inte är helt frisk iaf?! Fick någon typ av antiinflamatorisk nässpray av Tobbe, hoppas den hjälper. Jag ska äta lyxfrukost sen; stekt ägg & bacon med massa mera godsaker. Mmmh det förtjänar jag! Men inte ännu..

De här voddler som kom för ett tag sedan, typ som spotify fast med filmer. De är ju en förjävla kass sida! inga bra gratis filmer (palla betala där?) och sen måste man ha nåt jävla voddlernät? ja jag fattar ingenting. Ingen större förlust dock när de ändå inte fanns nån film jag ville se så varför jag tar upp detta är ju en gåta.


Är det nån mer där ute som också brukar vara sjuk så här länge? Folk tycker alltid att jag är sjuk "så länge". Men är det verkligen det? en vecka är jag uppe i nu med sol glimtar och falska friskhetskänslor i helgen, sen började det om igen igår. Gud! jag borde blogga på typ apotekets hemsida. Ungefär den klassen håller ju de här inlägget. Nu ska se på tv, läsa alla mina bloggar & om en stund ta mig den där frukosten jag snackade om tidigare.

Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: