Andrea.

Thinking outside the box

3/9 God morgon du soliga dag

Kategori:

solen sken in genom fönstret och jag vaknade upp i en varm famn och till ljudet utav ett mystiskt tickande? Klurade en bra stund till slut gav vi upp och kom överens om att det var en bomb!

Kläderna idag blev väldigt improviserade, pojkvännens jeans ( som är mina absoluta favoriter ) och svart shorta från Rut m.fl.

Ikväll är det packning som gäller för helgen spenderas överallt än hemma;

Fredag: Åker till stockholm direkt efter skolan och gör en dans show tillsammans med Tony Irving.
Efter det, runt kl 22, bär det av mot skåne och Hellsingborg där...

Lördag: ..Tobias bror, Richard, gifter sig tillsammans med Jenny.

Söndag: Andrea kastar sig iväg mot Lund där hon äntligen ska få se hur lydia har det! Saknar henne så!
( Sen har även jag och älskling 1 års dag. )
Efter att jag myst klart med lurkovic går resan tillbaka mot nerike igen och träningen om vi hinner, probably not.

Nu ska jag äta frukost igen sen kila till skolan.

Puss puss // Johnny Cash

Kommentarer

  • syster säger:

    och vems skjorta(*) är det du har på dig? och varför ligger du och sover på soffan?... jag kanske väcker dig?? neeaaj jag är snäll, även fast du tog min cykel nyckel din jävel!! fick gå hem i regnet!:O<3

    2009-09-03 | 16:52:57
    Bloggadress: http://andreaschimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: