Andrea.

Thinking outside the box

Varning för resumé.

Kategori: Thinking outside the box

En riktigt härlig långhelg har ägt rum. Började torsdagen med filmkväll som sedan övergick i den mest sofistikerade kväll jag varit med om; Vin & ostprovning tillsammans med Magnus, Johan & Max. Härliga killar det där!

I fredags jobbade jag & skyndade hem för det vankades Thaikväll. Hela gänget som ska till Thailand i sommar var hemma hos oss & åt god mat som David fixade & drack goda drinkar. Vi kommer ha riktigt roligt tillsammans.

Runt lunch fick vi, lyxigt nog, åka bil till Hallsberg. Jag blev bjuden på härlig tjejkväll hemma hos Linnea. Så härligt att få träffa mina goa Hallsbergstjejer igen.

Denna härliga söndag har jag spenderat med morfar & mamma vid sjön. Så himla skönt väder. En perfekt dag. Tog tåget tillbaka till Stockholm & mötte upp vackra Veera för lite kvällssnack. Mysig kväll som jag nu tänker avrunda med en podcast. Puss & tack du härliga vårhelg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: