Andrea.

Thinking outside the box

24h i Hallsberg.

Kategori: Thinking outside the box

I sista sekunden bestämde jag mig för att åka till Hallsberg i lördagskväll. Kom hem, myste med familjen & somnade sent. Spenderade söndagen vid morfars stuga & lapade i mig sol & smoothie. räknade grodor vid sjön & mulade i mig sockerkaka. På kvällen gick jag & mamma bort till Alléhallen för att titta på min gamla dansskolas terminsavslutning. Jag & Tobias fick döma dansskolemästerskapet i pardisco (en ny erfarenhet rikare) & bara njuta av att få titta på & inte stressa runt bakom kulisserna för en gång skull. Showen slutade ca 20:23 & vårt tåg till Stockholm skulle avgå kl 20:28 så det var bara att löpa till stationen, köpa biljett & kasta sig på.

Kom hem ganska så sent så i morse var det tyngre att gå upp men ikväll ska jag vara i säng kl 21, det har jag bestämt! Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: