Andrea.

Thinking outside the box

Svansjön.

Kategori: Thinking outside the box



Igår var som sagt nästan hela min familj i stan.
Efter skolan sprang jag hem, duschade, fräschade & sedan gick vi till Dansens Hus för att se Svansjön. Är inte helt säker på vad jag tyckte.
Härlig föreställning över lag och flera grymma dansare men.. inte alla tyvärr. Är lite små besviken över delar av ensemblen.
Missförstå mig för guds skull INTE Benke har gjort grym koreografi men är rädd för att jag hade för höga förväntningar.
Efter gick vi till Drottninghof och åt middag, promenerade hem igen och så trängdes vi alla i vår lilla lya under natten. Mysigt!

Xx

Kommentarer

  • ems säger:

    viisst levde den inte upp till förväntningarna? såhimla synd :(

    2012-01-13 | 13:50:02
    Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här: