Andrea.

Thinking outside the box

Jag sammanfattar.

Kategori: Thinking outside the box

Jag har fått mig en iphone i födelsedags present så nu förtiden sitter jag aldrig framför datorn, men man kan ju blogga i mobilen också så skärpning ska det bli.

Dirty Dancing - Lite små kul, för många scener, dåligt skådespeleri, dålig Penny, Bra ensemble!

Nakna Kryckan a.k.a Kompani Marie Chouinard - Fantastiskt! Inspirerande, vacker & lite läskigt i en go mix!

Alla Hjärtans dag - Mysmiddag med Hanne & filmen Dirty Dancing (mycket bra)

Flytthjälp - Bästa Hanne har köpt lägenhet precis som en riktig vuxen så Ellen & jag hjälpte henne flytta. <3

Spanish/Mexican evening - Klassfest med bästa temat. Tacos i mängder & underbara vänner som alltid går all in.

Melodifestivalen - Vår klasskompis Henric var med & tävlade i boybandet Youngblood. Andra chansen så vi hoppas på Globen!

Söndag - Har degat mig hela dagen och planerar att fortsätta så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: