Andrea.

Thinking outside the box

11-11-11

Kategori: Thinking outside the box


Melodie & jag på en spårvagna en dag

Det är fredag. Jag tvättar! Slänger in maskin på maskin och hämtar ner den igen. Ja vi har tvättstugan på vinden vi! Så för att hinna med så mkt som möjligt slänger jag ur den blöta, rena tvätten på tork sträcket i en fet hög & joggar upp igen för att slänga in nästa. När jag är klar slänger jag mig framför Tv:n. när jag tröttnat på den slår jag på datorn. När jag läst klart alla mina bloggar går jag ett varv i lägenheten av ren uttråkning & börjar fundera "var de inte nåt jag skulle göra?" JO! hänga upp tvätten! där ligger två maskiners ren tvätt, små torr och väntar nån timma senare. Bra!! 

Och i skrivande stund inser jag att jag glömt hämta de sista i maskinerna så nu blir de till att springa upp innan näste tvättare knackar på dörren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: