Andrea.

Thinking outside the box

Varför just jag?

Kategori: Thinking outside the box

Kära fåglar!

Vad har jag någonsin gjort er för ont? Har jag på något vis gjort er illa? Behandlat er fel? Kastat avföring på er? Att ni är ute efter mig är tydligt; Idag när jag vandrade hem ifrån skolan lyckades jag med nöd & näppe precis undfly en utav era missilier. Ca 3 timmar senare fick en utav era snipers in en fullträff. Rätt över min arm & vattenflaska rann en sliskig efterlämning ner samtidigt som jag hör den skyldige, hånfullt, flaxa iväg. Vad är det för stil va? Vänta bara, jag ska nog ge igen!


Bildbevis: Detta är bara en bråkdel av den enorma hög med bajs som anföll mig idag. Splashet som träffade min arm hann jag inte ta kort på då jag i panik försökte torka av mig på ett träd samtidigt som jag pratade i telefon, samtidigt som jag svor innombords.

MVH, er nya fiende
// Andrea

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahahahaha jaa fan vilka monster!!!



    Kram /Kerst/

    2011-05-18 | 20:33:36

Kommentera inlägget här: