Andrea.

Thinking outside the box

Saturday night.

Kategori: Thinking outside the box

Gårdagen var fullspäckad. Checkade out Bernts kör och körde sedan motorcykel till en underbar tapas restaurang för middag. Minns inte vad det hette men dit ska vi gå tillbaka! Älska tapas! Efter det åkte jag hem till Melodie för att sy lite på våra scen kläder till skolavslutningens-grejen. Är klar med överdelen men ja.. sen har jag inte kommit längre. Som tur är har vi Mellos pojkvän David som är proffs på allt! Bland annat att sy.. otippat? Ja! Charmigt? Ja!!
Vi drack ett par glas champagne, åt lite kladdkaka (passande blandning?) och bussade hemmåt. Väl på bussen ringer Tobias och undrar ifall jag vill komma på en bankett som hans pappa befinner sig på? Självklart! Så jag drog en borste genom håret, nöp mig i kinderna och buggade sedan loss med "svärfar" på Münchenbryggeriet. Efter ett par varv där ringde Hampus & undrade vart vi befann oss? Christian hade födelsedagskalas vid Medborgarplatsen så det var bara att hoppa på tunnelbanan & fara iväg. När vi kommer dit vill alla gå ut så vi gick runt hur länge som helst för att hitta en bar som inte hade lägsta ålder 25. Det var inte lätt kan jag säga! Vad är den här 25 grejen om egentligen? Men tillslut var det ett litet krypin som gjorde ett "undantag" så där dansade vi vidare på stans minsta & konstigaste dansgolv till mystisk musik & kollade på roligt folk.

Fasen vilken rolig kväll jag hade! Hann med så mycket & hann träffa så mycket människor. Kul!

Kommentarer

  • IssaTrönnblom säger:

    Hejsan! Just nu har jag två tävlingar uppe på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka in på kategorin tävlingar om det låter intressant!

    http://tronnblom.blogg.se



    Ha en bra dag :)<3

    2011-05-15 | 19:03:52
    Bloggadress: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: