Andrea.

Thinking outside the box

ensam.

Kategori: Thinking outside the box

Mitt emot vår lägenhet är det ett annat lägenhetshus (chockerande). Balkongen högst upp, en väldigt stor sådan, har finfest. Dem står där ute i kvälls ljuset i sina kostymer & klänningar, Värmer sig under infravärmen, några röker, några sippar på drinkar. Jag vill vara med! Jag vill också vara bjuden. Ta på mig den über snygga klänningen jag köpte idag till ett riktigt kap-pris & glida dit. Helt oberörd skulle jag ta mig en välkomnstdrink & låtsas vara bjuden. Fan va kul! Grillar gör dem också, det såg jag först nu! Man kunde lätt smälta in om man bara gick runt & presenterade sig, lärde sig någons namn och när värden frågar vem jag är säjer jag bara "Andrea, jag hakade på Lina & Hans", le brett & börja prata om nåt skit intressant. FAN! Vi har inte ens balkong, ingen grill heller. Men vad ska vi ens med en grill till då? Aaaah! Va bitter jag är. Jag vill ta kort på dem i smyg så ni också får se hur jävla mysigt dem ser ut att ha det. Men det gör jag inte. Ni får se klänningen jag skulle haft om dem kastat över en brevduva med en spontan inbjudan fastklistrad på benet. snart kommer iaf Tobias hem, då är jag inte så ensam längre. Ska gå och krama mina skor nu. Hej då
Den är så JÄVLA mkt snyggare i verkligheten! Jag älskar den. Både syrran & jag provade den & kom fram till att den var för dyr. Jag smyger fram till kassan & ska betala allt annat jag tänkt köpa så säjer kassörskan att den är på rea!!!! Jag köpte den i smyg & gav den till henne precis innan dem skulle ta tåget hem förut. Hon blev glad tror jag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: