Andrea.

Thinking outside the box

Bikram.

Kategori: Thinking outside the box

Kom fram till igår att det här med kurser är lite min grej. Påbörjade ju en franska kurs förra veckan & igår var jag på mitt första bikram yoga pass. Kom precis hem ifrån mitt andra. Drog till med ett månadskort direkt & har nu planerat in tre pass i veckan resten av Maj. Känns gött göre. Hittade ett sjyst ställe precis vid humlegården (riktigt nära hemifrån alltså) Perfection, nån som testat? Vill gärna ha tips om allt! =)

Jo så tänkte jag mig till hösten eller möjligtvis sensommaren gå en matlagningskurs, för laga mat är något jag skulle vilja vara bättre på. Kunna slänga ihop grejer, improvisera med ingredienser man har, tillaga kött & fisk på mer varierande sätt & nyttigare framför allt. Längtar! Men en sak i taget. Nu duscha! PUSS


Livet i humlegården är underbart. Låg här och solade igår med mina fina flickor & Tobias. Passerar flera gånger varje dag. Det blir lite som en kraft samling, för ett par minuter så kan man blunda & befinna sig på en strand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: