Andrea.

Thinking outside the box

Besök.

Kategori: Thinking outside the box

Va har besök. Och dem gick just igen. Marcus & Joakim ifrån Hallsberg ska på konsert i Globen så självklart ska dem slagga här. Har fördrinkat med dem (eller ja, dem drinkade jag stod för underhållningen) och försökt guida dem rätt med tunnelbanor och grejer. Det kommer la gå bra! Och imorn bär det av hem igen dårå.. kul ska det bli. Få dansa lite med gammla goa vänner igen. Puss på det.

Själv ska jag också lämna byggnaden strax, on my way till andra franska lektionen. Spännande att se vad det bjuds idag :D



Ja och idag är jag rätt hipp! Har tobias tröja och låtsas att jag är cool gangster vart jag än går eller som vår balettlärare sa idag när hon kom inrusandes någon minut sen iklädd en stor tröja och något baggy-pants "jag är hip hopare idag & då får man komma 5 minuter sent, inga fördommar!"

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Andreaa för inte så länge sedan visade du upp en par super fina gigantiska byxor i en ljus färg, vart kommer dem ifrån? :)

    2011-05-05 | 21:19:36
    Bloggadress: http://ellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: