Andrea.

Thinking outside the box

Maria Montazami <3 Rambo

Kategori: Thinking outside the box

Hade en rolig kväll igår. Tobias & jag drack några cider här hemma innan vi begav oss mot liljeholmen och Niklas Aleryds 18-års fest. Det var tema Hollywood och man kan väl säga att folk hade tolkat det olika.. många som inte var utklädda & några av oss som gick in för det. Hade väldigt roligt men jag är glad att Tobbe i sista sekunden övertalade mig att inte köpa den 399 kr dyra peruken på Buttericks utan den 79 kr billiga peruken på BR leksaker. Jag vill ju alltid gå all in men i det här fallet spelade peruken inte största rollen. Lite bilder, kommer fler om jag lyckas snoka reda på några PUSS



Jag, Mums!



Mitt snygga tofs bälte som jag knopat ihop av mammas gardiner. Precis innan vi gick gjorde jag om det til ett halsband istället.


En glad pojke, trixandes med sitt leksaks gevär.



Super lycklig! <3



På väg till tunnelbanan! Vi hade båda glömt att vi var tvugna att ta oss till festen på något vis också, lite pinsamt tyckte jag som aldrig annars skäms. Men ja va ska man säga, det finns så mycket galningar på stockholms tunnelbana att ingen ens brudde sig om oss hahaha



Den som kan lista ut vad Alfred & hans mystiske vän klätt ut sig till belönas med beröm! Tips! Dem ska föreställa samma sak! HAHA



Pirater =)



Födelsedags-Niklas & jag


Lite dans..

Kommentarer

  • Elin säger:

    skulle de föreställa en spindel?

    2011-01-08 | 18:03:12
    Bloggadress: http://eeeelinpettersson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    lätt turtles

    2011-01-12 | 18:08:55

Kommentera inlägget här: