Andrea.

Thinking outside the box

Lite nyår då.

Kategori: Thinking outside the box

Mitt mystiskaste (?) nyår ever! Hade en kanon rolig kväll men vi alla höll med om att det inte kändes som nyårs afton?! Super konstigt! Men hur som helst var det härligt att träffa Anna & Challe igen som jag inte sett sen.. ja jag minns inte när vi sågs senast, goa tjejer de där! Bjuder på lite bilder, jag får skämmas lite för mitt dåliga paparazzande men ja.. så blir det när man har roligt då glömmer man bort kameran. PUSS



Syster & jag innan vi skildes åt olika håll <3


Provade vår shaker för första gången & ja måste ju säga att drinkarna blir godare!



Challe, Anna & Jag <3



Strawberry Daiquiri


Glamorös hamburgare på MAX efter att ha skådat fyrverkerierna vid Örebro slott.

Kommentarer

  • challe säger:

    Tack för en väldigt trevlig kväll! och jag måste berömma dom goda drinkarna också! :D PUSS

    2011-01-03 | 21:53:26

Kommentera inlägget här: