Andrea.

Thinking outside the box

Jag igår.

Kategori: Thinking outside the box

Vet inte om det är jag som är trög, har dålig hörsel eller åldras i förtid. Men jag känner mig halv pantad! Trodde på största allvar att dem bett mig jobba 14-17 igår men icke! 14-19 stod det på schemat. Hade dem ändrat det i smyg & ba "neee men Andrea jag sa ju 19"? eller ja hur bär dem sig åt? Mig gör det inget, jag behöver pengar. Men lite mysko, erkänn? Så jag slutade alltså 19 igår.. Not! kom ifrån vid 19.25 då bar det av till dansskolan & undervisa i Brudvals. Eller ja, Tobbe fick ta det mesta, jag skulle HATA mig själv om jag smittat dem nu. (dem gifter sig på lördag) Så jag stod i ett hörn och hojtade saker. Sen vid 21-22 kom tjejer från klassen till salen så tränade vi inför Kreativ Lördag som är nu på lördag. Asso det känns inte så bra just nu tyvärr.. usch vi skulle behövt längre tid. Men vi gör det bästa av situationen. I bästa fall tror åskådarna att vi ska vara osamspelta för att det är så pass modernt eller nåt. ja så får det bli.
Jag tog sovmorgon idag med. Är inte så dålig att jag inte skulle kunnat tagit mig till skolan & bara tittat på lektionen idag men jag vet inte hur det är med er men jag blir inte frisk på det sättet. Jag måste vila, sova, hålla mig stilla så länge som möjligt, hälst inte lämna sängen. Men jag ska jobba idag med, jag mår.. likadant som igår.. men jag ska vara på drottninggatan (underkläder) så det blir förhoppningsvis lugnt. Det är sällan rush hour där.

Så här såg gårdagens smink ut. använde lite rosa/lila metallic färger ur paletten.. älskar färg nu mera inte bara svart sotning. lite vårigt faktiskt tycker jag. sen drog jag på mej ett kilo solpuder så att ingen skulle märka att min hud egentligen har en gråskalig ton.








Och när jag var hemma i hallsberg senast återfann jag en gammal go vän, min spindel. köpt i Bremen om jag inte minns fel. älskar den.
vad tycker ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: