Andrea.

Thinking outside the box

Hemma.Trött.

Kategori: Thinking outside the box

Då var man hemma igen då. Är skapligt trött, trött på att inte kunna somna så jag blir trött på dagarna. Men man vänjer sig snart. En annan sak jag börjar bli lite trött på är vår moderna klass. Vi har ny lärare den här terminen & vi har inte ens fått träffa henne ännu. I måndags var det bilen som jag skrev om & idag får vi ha vikarie, det var inte så roligt. Vikarien visste inte varför hon inte kunde komma, men hon hade tydligen bätt henne personligen (?) så asso jag känner mig lite halv snuvad. Så andra klassen idag började inte på topp, mest p.g.a min sura inställning, men ja det blev väl bättre på slutet. Inte lärarens fel utan mitt. Usch va trött jag blir.

För ca 3 veckor sedan var jag jävligt trött på att inte ha nån tv. Men nu har man vant sig. Jag sitter självklart mer vid datorn men helt plötsligt har vi börjat prata mer med varandra också. Man liksom hänger i köket och pratar. Vi äter måltider tillsammans utan att glo på tv samtidigt och har lite konversationer. Misstolka mig inte jag ääälskar att bara sitta tyst framför tv:n och mosa mat men fan.. man kanske borde skippa tv? Ibland iaf? Tv fri torsdag typ ? Nåt att tänka på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: