Andrea.

Thinking outside the box

Gosh!

Kategori: Thinking outside the box

Vad man har många egna små känslor som inte går att sätta namn på. Just nu när jag satt i godan ro framför datorn kröp en sån där känsla fram. Just denna variant fick mig att inse att mitt lov snart är slut. Jag är en mästare på att vila upp mig när det väl finns tid. Detta jullov har jag rekord-degat mig & verkligen haft det gött. Satt just och hade det precis lika gött innan känslan-jäveln dök upp. Jo lovet är snart slut och jag insåg just att jag kanske inte egentligen har tid att ligga här i soffan och söla jag har ju en del ärenden som borde uträttas. Lite samtala att ringa. En å annan koreografi att göra. Fotograferingar, öppet hus, tåg tider och en hel del andra grejor också.. lovet är offecielt över från och med... NU!... neee Imorn :)

Ska göra mig själv en liten check lista med saker som ska fixas. På listan ska jag skriva ner lite grejer som jag faktiskt redan klarat av också så man får stryka över lite me. Gillar att stryka saker, då känner ja mig produktiv.

Nu ska jag äta lite av en favorit middag. Eller nee det är INTE min favorit middag men jag tycker att det är väldigt mysigt och mumsigt att äta frukost mat till kvällsmat. Rostade mackor, som jag tillagar i min nya fina rost som jag fick av mamma & pappa i julklapp, och så ett stort glas varm oboy.. Mys Mums! Ja så får det bli. Tobbe jobbar till 22 (!!) så ska kolla lite roliga klipp på youtube eller nåt.

Note to self: Glöm inte att ta med How I Met Your Mother boxen till Stockholm!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: