Andrea.

Thinking outside the box

Ännu ett inlägg.

Kategori: Thinking outside the box

Jo för nu serrni började jag med det jag haft hela dagen på mig att göra.. koreografera! På nåt vis går det alltid lättare på kvällarna. Håller nån med? Man måste vara lite stressad, paniken måste få krypa in lite annars blir det inte av, bäst under stress eller hur säger man? Har iaf valt låt nu till Kreativ Lördag och är nästan klar med halva slingan och har i princip små glimtar och ideér till kvarvarande åttor, bra där! Läskigt! För jag är verkligen galet dålig på att koreografera.. INTE min starka sida. Ta andras danser det kan jag, det är verkligen en av mina styrkor på auditions och workshops, jag tar slingorna nästan på studs! Men att hitta på eget material har inte riktigt lossnat för mig ännu.. Tips?! Nu ska jag dricka ett antal glas vatten & hoppas på att grannen under kommer upp och klagar på mitt hoppande. PUSS natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: