Andrea.

Thinking outside the box

Åh du härliga helg.

Kategori: Thinking outside the box

Igår hade vi Öppet hus på Lasse Kühlers dansskola.. 4 söta tjejer kom & provade på att dansa pardans hahaha.. Lyckat! Men fler än vad vi väntat oss, jag trodde inte nån skulle komma. Men det gick bra, dem var så söta så. Han även med ett litet födelsedagskalas. Tobbes kusin fyller 20 idag men det var släkt fika igår så massa tårta, bullar & pepparkakssockerkaka (långt ord de där) tryckte jag i mig.

Det var en salig blandning på folk & varenda generation var representerad. Jag och Tobbe hängde med gamlingarna hela kvällen. Skönaste pensionärerna! Dem har så mycket att berätta & så roliga kommentarer så vid de vises bord trivdes jag bra.

Kvällen avslutades i sängen, framför datorn, skrattandes åt Solsidan boxen Tobbe fick i julklapp av min pappa =)

Nu ska jag snart på personalmöte.. hahah snart kl 14 men ja det tar en stund för mig att bli klar. PUSS


jag igår, låckarna höll bra fasten jag sov på dem.. kul =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: