Andrea.

Thinking outside the box

Lussespexmorgon.

Kategori: Thinking outside the box



Det har varit dem konstigaste dygnen i mitt liv. I torsdags kl 18.30 samlades vi alla & repade & ljussatte vår föreställning. Runt 07.30 på morgonen kunde vi äntligen ta pause & äta frukost innan det 9.00 var plats på scen.
Efter ett lyckat lussespex bjöds det på glögg & efter lite städning så tog alla sitt pick & pack hemmåt.

Efter att ha varit vaken i över 27 timmar (lägg till en fet förkyldning & feber på detta) fick jag äntligen slänga mig i sängen. Sov från 12.30-17.30, drog på mig sminket & min utklädnad för det var dags för maskerad på skolan. Hade en grymt rolig kväll med mycket dans, mycket skratt & bara coca-cola i mitt glas. Så när jag & Hanne tog bussen hem inatt runt 02.00 hade jag svårt att somna. 

Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: