Andrea.

Thinking outside the box

Jag gjorde stan.

Kategori: Thinking outside the box



Hade privatlektion med ett sött par & snabblunchade med Tobias.
Sen har jag vandrat runt med resterande Sverige på Stockholms gator i jakten på julklappar. Lovely!
Hittade ett par men är långt ifrån klar. Tur att jag har ett par dagar på mig. Älska Julen!

Jag gillar ju att peka ut detaljer på bilderna för er läsare & här vill jag att ni noterar mitt lillfinger.
Anledningen till att det antagit denna mystiska form är för att någon (i detta fall min syster) inte låter mig vara mig själv.
I vanliga fall spretar mitt lillfinger rätt ut så fort handen greppar tag om någonting. Alla tycker det är fult! Klagar & sätter röda bockar i hörnen. Jag försöker vara till lags men då blir resultatet så här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: