Andrea.

Thinking outside the box

Dålig är jag.

Kategori: Thinking outside the box

Dålig uppdatering, I know! Men är upptagen nu för tiden... Men jag klarar mig fint. Jag dansar, äter, jobbar, äter, sover.. det är mitt livs-schema! Idag tvingade jag mig själv att ta ledigt ifrån skolan för att åka till tandläkaren i Hallsberg. Har tackat nej till så många tider att det var nödvändigt. Men, as always, hade jag kanon tänder, bra där Andrea!

Nu ska jag dricka Obo'y! Så jävla gott! Har fått för mig att jag ska börja välja dem billigare alternativen när jag shoppar mat nu för tiden så självklart valde jag typ coops egna eller vad det var.. INTE lika god (mindre socker antar jag) så nu passar jag på att gotta mig i allt dem har i kylskåpet här hemma.

Guud vad jag längtar efter vår lägenhet nu. Är trött på att vara inneboende.. trivs som sogt bra, vilket jag påpekat ett antal gånger. Men man känner sig i vägen ta mej fan hela tiden. Nej tack, eget vardagsrum och eget kök ska bli skönt. Bara 35 dagar kvar... bara..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: