Andrea.

Thinking outside the box

"påsklov"

Kategori: Thinking outside the box

Dansen har tagit påsklov så inget disco pump idag, känns jätte tråkigt. Men latin kursen igår gick hur bra som helst. Alla var så glada och goa' Sånt gillar vi! Efter det åkte vi till Max och firade med en hamburgare och jag har hittat en ny favorit. Förut hade ju McDonalds en kampanj, El nacho, som jag bara älskade men sen försvan den så klart. Nu har Max en liknande kampanj, Macho Nacho, och den är to die for! Hamburgare med nacho chips, guaccamole och stark sås.. helt rätt enligt mig! Så skynda skynda innan den försvinner.. Yumh!

Idag var det påsklunch i skolan. Blev så j*vla glad! Till skillnad från min systers skola så fick vi dessutom påskmust, mums! Och när man sitter där och är hur lycklig och mätt som helst då skådar jag på avstånd en plåt med... Chokladpudding! med... Grädde! Asso det är ju vardagslyx om nåt'!
Nu har jag börjat fundera över om jag borde skaffa en ny kategori.. "Saker jag äter". För ärligt talat så handlar ju hälften av allt jag skriver om just vad jag äter HAHA!


Keep it fresh! *SMACK*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: