Andrea.

Thinking outside the box

Så var den här dagen förbi..?

Kategori:

Gick faktiskt upp hyfsat tidigt i morse. Började 12.10 med min första och enda lektion för dagen. Internationella relationer kan döh! Studsade sedan hem igen för att svepa ihop en liten lunch och sedan ta mig in till Ortopedtekniska där mina as balla inlägg var klara så nu ska mina fötter återfå sin shape! haha I receptionen sitter den sötaste tanten jag mött på länge, och den prat gladaste. Först fick jag komplimang om hur fint mitt namn var (vart så klart jätte glad). Sen berättade hon på om vad hon döpt sin dotter till, att hon hade släktingar i min ålder som också kom ifrån Hallsberg och lalalaa.. så flöt det på.. hur mysig som helst :) Hon lös upp min eftermiddag. Alla skulle vara så trevliga och glada. Hon passade verkligen på sitt jobb, en glad kvinna som möter en. Nu ska jag försöka hitta på en god middag att överraska min man med. Kyckling tror jag det får bli för det är vad som finns i frysen :)


Inristat i en busskur :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: