Andrea.

Thinking outside the box

Lördag

Kategori: Thinking outside the box

har just tagit hand om disken från gårdagens lyckade middag. Eftersom att leif fyllt år svepte jag ihop en tårta också som nu står halv och väldigt lockande i kylen. Godaste prinsesstårtan är den man gjort själv.

Hittade min gamla kamera för ett tag sedan så köpte nytt batterie och fick se att det bara var 12 bilder kvar på en rulle som suttit i säkert 4 år.. tänk vilka bilder som måste finnas på den haha längtar! Det är faktiskt roligare med riktiga bilder i ett album, dem vara ju mycket längre. Men å andra sidan kan man inte lägga in dem snabbt på datorn. Jag har faktiskt önskat mig en digitalkamera i födelsedags present, vem vill inte ta mer kort i livet och dela med sig av men då får jag dåligt samvete för jag har ju faktiskt redan en kamera, dock inte digital! aah va bortskämd man är! Vilket I-landsproblem! och på tala om bortskämd så sitter jag och tittar på "My super sweet 16" hahaha de enda som var på en lördags eftermiddag, men iaf de är helt galet hur dessa 15 åringar får allt de vill bland annat bilar!!!!, och håller auditions för vem som ska få komma på deras fester, näst intill skratt retande!

Men hur som helst känns det lite konstigt när folk frågar vad man önskar sig i födelsedags present när man fyller 19? ingenting egentligen.. tänk när man var yngre och kunde skriva meter långa listor, nej.. stora ljus, en bålskål och skor är vad jag sagt till mamma men hur tråkigt och vuxet låter inte det? eller skor är ju ALDRIG tråkigt! nej nu ska jag ducha och göra mig lite fin.. och där började det snöa igen. Kan knappt förstå att det har varit snö precis hela vintern, helt underbart.. PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: