Andrea.

Thinking outside the box

Glömde helt bort att berätta...

Kategori:

på vägen till skolan idag klantade jag till mig rejält. Kollade lite för länge i backspegeln och vips så befann jag mig i diket. F*uck! var det enda ord som for igenom mitt huvud tusen tals gånger. Det var inte så farligt som det låter men tobbe fick komma ifrån jobbet och dra upp mig haha så kan det gå när inte haspen är på.. som syster brukar säga, vet inte riktigt vad det betyder men jaja.. haha nu har jag i alla fall gjort min första vurpa och behöver inte oroa mig för dem kommande. =)

Kommentarer

  • syster säger:

    det är typ att man har en hasp på gamla toaletter eller typ dass, och om man inte har haspen på.. då kan nån komma in...och då blir det pinigt... eller jag tror det var så... emma sa det!!!

    2010-01-15 | 10:59:20

Kommentera inlägget här: