Andrea.

Thinking outside the box

Slutkörd.

Kategori: Thinking outside the box

Kom hem från träningen för en stund sedan, märks att man vart sjuk då jag mot slutet närmade mig "svimfärdig"-stadiet HAHA sorgligt! Men det tar sig mina vänner, Zumba är inte så nördigt som det verkar på Tv-Shop. Vi får köra det som uppvärmning på discon och jag börjar gilla det. Fett jobbigt och man svettas som aldrig förr! Man riktigt känner hur kalorierna förbränns..(eller..?) Därför sitter jag nu här och trycker i mig en chokladkaka. Jag är då starkt troende på orden det du äter en timme efter ett träningspass sätter sig inte. Så magen möt 500 nya kcal. Så nyttig är jag!!!


Ikväll är det TV-Tisdag som gäller! Det slog mig förut att jag faktiskt har lov så sovmorgon blire imorn. Så ikväll ska jag njuta av Desperate Housewives, Cougar Town och Christine, Löv it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: