Andrea.

Thinking outside the box

Long time no see.

Kategori: Thinking outside the box

Ja här var det länge sedan jag skrev av mig och det finns en förklaring.. det har helt enkelt inte hänt ett enda skit! Jo då hahahah det har det, men bara en endaste tråkig jävla skit sak! Matförgiftning.

I Torsdags åt jag och älskling kvällsmat på Paco's, vårat nya favorite place. Men denna gången valde jag en pizza slice ist för nachos. Det börjar med att jag hittar ett svart hårstrå halvvägs genom pizzan, så jag går vänligt fram och halvviskar till killen i kassan vad som hänt för att inte vara en bitch och skrika bort alla kunder. Han ger mig en ny bit och denna mumsar jag i mig. Efter detta åkte vi till dansstudion och jag börjar faktiskt må illa men trodde bara att jag var mätt. Men icke!!! På Fredags morgonen börjar helvette! Jag tänker inte gå in på detaljer för det skulle inte ens en läkare vilja få reda på men fy faaan va jag mådde pyton! Och som grädde på moset skulle jag kl 11 befinna mig på Aspholmen där en fem timmars buss mot Oslo gick ifrån! KUL!!!!!! NEJ!!!!!  Ni kan säkert föreställa er själv. Som tur var fick jag tag på lite piller som hjälpte för stunden. Men jag tänker hela tiden på hur dagen skulle kunna sett ut. På bussen fanns iaf kräkpåsar och toalett men tänk om jag inte fått ledigt den här dagen för att åka iväg? Tänk om jag varit kvar i skolan och deltagit på den fem timmar långa svenska skrivningen??? Härligt, alla hade säkert inte trott att jag gick ut och fuskade stup i kvarten, eller ännu värre tänk om alla hade fattat? Sweet.. magsjuk i skolan! NEJ FY FARAO! Därför har jag inte skrivit så mkt för det har inte hänt så mycket, fasten det har det, en massa jue!.

Så vi kom fram till Hotellet i Oslo (eller Lilleström egentligen men tror inte att så många känner till det) sminkade mig och så bar det av mot tävlingen direkt. Dansa dansa dansa och... åkte ut precis innan semifinalen =( tråkigt tråkigt! Ville verkligen dansa mer, men så är det, deal with it! Så vi tog oss tillbaka till hotellet och mös runt där den resterande delen av kvällen och somnade vid 1. Dagen därpå såg vi klart den final som vi själva hade hoppats på att vara med i sen tog vi den fem timmar långa bussen hem igen. SLUT
Schtekare Redo att dansa/"hej jag går i flickskola"
Flickor Och pojkar
Jag överlevde på bananer Tobbe lekte i trappen
Så försökte vi skära ner på sockret men det gick visst inte. Framtida tips, glass + matförgiftad mage = dåligt!
En bra helg med tanke på omständigheterna Puss på den Norska kronan we lööööv pizza för 200kr <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: