Andrea.

Thinking outside the box

lite smått stressad så där.

Kategori: Thinking outside the box

Idag började jag dagen med flyt i oflytet. Min mobil som fungerar som väckarklocka hade dött undernatten och ringde inte. Men jag vaknade av mig själv och insåg detta exakt 09.15 när klockan skulle ringt, hur läskigt är inte det? Perfekt iaf! Kom så där lagom i tid till skolan och hade en riktigt go' dag. Fick färdigt en hel del jobbiga saker inför projektarbetet, sånna där grejer som bara legat och skavt, så nu ska jag bara hitta en fri villig själ som kan trycka på play knappen åt mig på freag, nån som ställer upp?

Morfar kom förbi med brownies. Han fick en kopp kaffe och vi fick en mysig stund. Han är så underbar, hur visar man för sin morfar att man älskar honom? Det är så svårt.

Och HAHA! Min pappa fäller skönaste kommentarerna ibland. Igår så berättade han att han saknade mamma (hon har jobbat i Tjeckien en månad) och att hon snart fick ta och komma hem & styra upp saker och ting, vi har ju fortfarande julgardinerna kvar! så söt är han <3

Nu ska ja hoppa i tränings kläder och bege mig till tha studio, här ska buggas ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: