Andrea.

Thinking outside the box

Jag övervann mig själv!

Kategori: Thinking outside the box

Slog till mig på käften, diskuterade med mig själv om hur otroligt dumt jag resonerar och tog mig själv i kragen.. Jag gjorde ett gammalt högskole prov! Bra där! Kändes faktiskt rätt bra. Gjorde absolut INTE på tid men börjar lära mig hur "dem" tänker och hur "dem" (vilka dem nu är) vill att man ska svara haha. Feels good.

Har lite besluts ångest här i soffan.. kan inte make up my mind om ja ska följa med ut ikväll eller inte? Har egentligen ingen ork, men hur sorgligt låter inte det? 19 år och ingen ork? HAHA Vi får se, hade tänkt spara pengar till Studentkryssningen nästa helg.. men jag säger som Anna "Låt det ske"!


Rotade fram en bild på trion för ett par helger sedan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: