Andrea.

Thinking outside the box

Bye bye

Kategori:

Måste tillägga en snutt. HAr nu snokat runt här på internet (för de är väl det internet är till för, snokning??) och trasslet av alla bloggar och läst ganska gamla inlägg. Hittade lite saker som för ganskla länge sedan sårade mig och fick mig så nära till tårar som man kan vara. Och nu när jag läser det, ett par månader senare, kan jag ärligt säja att jag inte bryr mig ett dugg. Ord som sårade då rör mig inte ett skvatt! För de är inte jag som orsakat problem och det är inte jag som satt mig själv i en rutten position. Om inte ni håller på etiken & moralen varför ska jag göra det? Nej lika vilkor for sure, du når inte mig längre och så är det bara. För livt är gött, livet är här för att levas och det gör jag. Även om jag tar mig egenom majoriteten av dagarna sjuk, blääh! Men utöver det kan de knappast bli bättre. Så ta dina coola prylar, "kändis" vänner och allt annat & publicera hur mkt du vill, ingen blir imponerad längre. Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: