Andrea.

Thinking outside the box

5/3 - 09 Lång dag, till klippt och let´s dance tripp

Kategori:

Älskar sånna här dagar.. lååånga dagar!

Imorse fick jag gå upp en aning tidigare än vanligt för tåget till stan gick 7.50 och i vanliga fall börjar skolan också 7.50 men jag brukar ta mig friheten att komma si sådär 3 minuter försent men de går ju inte för sig när man ska med tåg.
Så kom in till universitetet och kikade på lite olika program som låckar. vet inte alls hur jag vill göra; "vilo" år? börja plugga direkt? psykologi? PR? asso de finns så mkt... och vill man ens gå i örebro? vill jag ens plugga vidare? är sjukt trött på att plugga vill bara dansa dansa dansa...!!
jaja efter det vart det lunch med tjejer & anton på Rosa li´s sen stan en sväng och glodde runt.
kl 15 hade jag en efter längtad tid hos Madde som fick snygga till mitt trasiga så kallade hår. Man känner sig alltid så snygg när man går där ifrån ;) även fast man knappt har något svall alls haha

Så tog jag tåget hem och här sitter jag med klump i magen för imorn är det tyska prov och jag kan inte ett skvatt!!!!!! fy faan! kan inte det tyska språker bara gå och döööh! blir galen, åh alla bara "men du är ju från österrike du ska ju kunna" bla blaaaa ne jag är inte från österrike och bara för att jag har släkt där ifrån så betyder ju inte det att jag fattar mer än alla andra! Gaah! jaja de löser sig.. snabb plugg kallar jag det, man kan det för stunden och glömmer det så fort man lämnat klassrummet!

Ikväll blir det iaf ingen träning, nej nej.. det är vilo dag! behövligt! är helt slut i kroppen.
Ska bara mysa framför tv:n och packa lite inför imorn.. för imorn far vi upp till stockholm och speckar let´s dance för första gången. De slog oss här om dagen hur många sesonger som gått och tobbe, janette & Tony har ju typ vart med i alla sesonger, vf har vi inte åkt upp tidigare för?? jaja nu blir det iaf av :D

ska plugga lite nu, tror jag.. och sen äta för jag är som vanligt hungrig!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: