Andrea.

Thinking outside the box

3/3 - 09 Träning

Kategori:

God dag

hur underbar är inte denna tisdag? Vaknade vid 8.50, puss hejdå.. sov vidare och kom sedan i tid till skolan vid 11.30 då det vankades lunchkonsert i aulan.. några av esteterna är ganska så duktiga :) gick och hämtade några böcker i skåpet och sen var dagen slut haha wünderbar! så jag kilade hem och fixade min outfit till i helgen och nu sitter jag här framför datorn.. måste skriva psykologi uppsats, men de kan vänta.

Måste tillägga att jag har en riktigt söft träningsverk i heeela låren. De gör ont i muskler jag inte ens trodde fanns nästan. men jag älskar det! då vet man att de tagit. För igår kämpa jag faktidkt... har vart sjuk ca 2 veckor så de var skönt med rivstart igen. Körde spinning och styrke övningar med skivstång igår morse med tjejerna, feting gympa passet i skolan (första gången EVER skolidrotten är jobbig) och sen flickflack träning med Foffan på kvällen. Fan va kul de är! och igår var den bästa gngen nånsin. satte ´rondat och flickis men behöver fortfarande ha hans hand på ryggen för att ta mig runt.. måste träna upp låren så man kan hoppa runt sig själv! snart, snart..!!

Ikväll blir det disco igen, missade förra gången så de blir kul å se vad man missat.. är nästan roligare när man missat en lektion för då får man verkligen kämpa och så längtar man dit lite extra :)

Nej nu är kl Eliiiiiiit haha fan va coolt ska ta och göra en macka

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: